close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

אחת ולתמיד: איך בוחרים חברת הובלה?

מערכת שורשכא אב, תשעו25/08/2016

במאמר הבא יוצגו לפניכם מספר המלצות וטיפים כיצד לבחור חברת הובלות מקצועית ואמינה

תגיות:

במאמר הבא יוצגו לפניכם מספר המלצות וטיפים כיצד לבחור חברת הובלות מקצועית ואמינה. בכתיבת מאמר זה נעזרנו בחברת מולטי הובלות הנותנת שירותי הובלות באזור ירושלים והסביבה.

1.מלקטים המלצות

חיפוש אחר חברת הובלות מומלצת אינו תמיד חיפוש קל או קצר, אך בהחלט חיפוש ששווה להשקיע בו. מדובר על ספק מוביל שאתם הולכים לעבוד איתו ביום מעבר הדירה שלכם, ועל מנת להבטיח כי בחרתם במוביל הטוב ביותר, עליכם להשקיע. אחת הדרכים היעילות ביותר לחפש אחר חברה המבצעת הובלות, היא דרך המלצות. לכם, בתור צרכנים, יש כוח אדיר בעת שאתם יכולים לקבל חוות דעת אמינה מאנשים שכבר הסתייעו בשירות המדובר. מי כדאי, מי פחות כדאי, מי ביצע את עבודתו נאמנה ומי התרשל – הכל תוכלו לדעת דרך המלצות.

2.סקר שוק לטובת מציאת המחיר הטוב ביותר

לאחר שקיבלתם המלצות על מספר מובילים, כעת תוכלו לשוחח איתם על מנת לברר את המחיר שהם דורשים בגין השירות. כמו בכל ענף ובכל תחום, ישנם מחירים מומלצים שעל הספקים להיצמד אליהם. לכן, ישנו מחיר מומלץ עבור הובלת דירה, כך שחשוב מאד שהספקים שתדברו איתם אכן יציעו לכם מחיר ההולם את מחירי השוק. מובילים שיציעו לכם מחיר הוגן הם אלו שכדאי לעבוד איתם, בעוד אלו המציעים מחירים מופקעים הם דווקא אלו שכדאי להתרחק מהם. מחיר גבוה אינו משקף דבר על טיב או איכות ההובלה, זיכרו זאת.

3.האם יש לכם שיח טוב עם המוביל?

המובילים שתבחרו לעבוד איתם, הם במידה רבה יד ימינכם ביום המעבר. חשוב מאד שיהיה לכם נעים לעבוד איתם ולא לבצע את העבודה בלבד. לכן, בעת שאתם דורשים את הצעת המחיר, נסו להבין את טיב האינטראקציה ביניכם והאם מדובר באנשים שתרצו לעבוד איתם. אחרי הכל, הציוד היקר לכם מופקד בידיהם ולכן חשוב שתרגישו איתם בנוח.

4.מה הזמינות של חברת ההובלות?

כעת, אחרי שכבר יש לכם חברה שאתם רוצים לעבוד איתה, הרי שניתן לעלות לשלב הבא ולנסות להבין את זמינות החברה. לכם יש תאריך שבו אתם עתידים לעבור דירה, כך שחשוב מאד שתהיה חפיפה בין תאריך המעבר שלכם ובין הזמינות של חברת ההובלות באותו יום. לכן, כדאי לבדוק זאת, ובמידה והתאריך אינו פנוי, לנסות להגיע לעמק השווה ולמצוא פתרון. אם מדובר על הובלות קטנות, סביר כי יצליחו לשלב אתכם בכל זאת ביום שכבר תפוס, כך שתמיד כדאי לנסות לראות מה ניתן לעשות.

5.מוצעים גם שירותים משלימים?

חברה המציעה הובלת דירות לרוב לא מציעה רק ניוד של תכולה ממקום למקום, אלא לרוב מדובר על קשת של שירותים שמוצעים לכם, הלקוחות, על מנת להפוך את יום המעבר שלכם ליום קל משתוכלו לדמיין. כך לדוגמא, לא מעטות החברות שעוסקות גם בשירות של אריזת הדירות. חוששים מאריזה של בית שלם? אל חשש! ישנן חברות שמגיעות עד אליכם עם מיטב הציוד לטובת אריזת הבית שלכם. גם זה דבר שכדאי לבדוק עם החברה שאיתה אתם מתדיינים.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה